30 października 2015

Cydr - #25 Coś fajnego!

Na wstępie zaznaczę oczywiście, że alkohol mogą spożywać jedynie osoby pełnoletnie!

Cydr to jest świetna rzecz! Nie piwo, nie wino, nie okropna wódka. A właśnie cydr! Oczywiście inne alkohole też zdarza mi się pić. Nie mówię przecież, że zamykam się jedynie na jeden rodzaj. Sęk w tym, że cydrów nie pijałam, a ich odkrycie było dla mnie bardzo pozytywne!

Cydr smakuje trochę jak smakowe piwo, ale dużo lepiej! Jest świeży i orzeźwiający. Często smakowe piwa mają niestety to do siebie, że smakują bardzo sztucznie... A cydr smakuje po prostu jabłkiem! I to różnym rodzajem jabłka, bo są cydry też z antonówek, z miodem, z sokiem malinowym. Chociaż taki standardowy i tak jest wspaniały. Nie jest to wysokoprocentowy napój, co oczywiście jest zaletą, jeśli pije się dla czystej przyjemności i delektowania się smakiem.

Nie będę się tu długo rozwodzić nad tym doskonałym napojem, ale polecam go spróbować. Nie wskażę żadnej konkretnej marki, bo nie mam swojej ulubionej. Trzeba samemu rozejrzeć się i znaleźć taką, która nam najbardziej pasuje. Myślę, że Cydr nada się idealnie w okresie jesiennym jako towarzystwo na wieczorne ploteczki. :)

Zdjęcia pochodzą z www.freeimages.com.

5 komentarzy:

  1. i jest bezglutenowy, więc jest ratunkiem na wyjścia na miasto dla celiakiowiczów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam, ale to bardzo dobra wiadomość! :D

      Usuń
  2. cydr jest boski ! <3 lepszy od piwa moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cydr:) nie lubię piwa (ewentualnie smakowe, ale krzyczą na mnie że to nie piwo:P) więc cydr jest dla mnie idealny:)
    Tradycyjnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak właśnie myślałam, że cydr przypadnie do gustu szczególnie paniom. ;)

    OdpowiedzUsuń