21 grudnia 2015

Christmas TAG, czyli bardzo luźne rozważania o grudniu i świętach


1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?
Raczej nigdy nie chodzę w piżamie... Ważne żeby było schludnie, a czy bardzo elegancko to już w dużej mierze zależy od tego kogo się odwiedza albo kto przychodzi w gości.

2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
Kupiłabym prezent tylko sobie! Haha. ;) A poważnie to kupiłabym coś tylko mojemu chłopakowi, to całkowicie oczywiste.

3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię?
Wieczorem.

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?
Niestety nie.

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Łyżwy, filmy, sen i przyjaciele. :)

6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Wszyyystkie! Nie mam jednej ulubionej. Oczywiście kocham pierogi, ale nie kojarzą mi się jedynie ze świętami. Lubię prawie wszystko! ;)

7. Twój ulubiony film świąteczny?
Kolejny raz nie wiem. Nie mam ulubionego filmu świątecznego i chociaż mam wielki sentyment do Kevina to chyba powiem, że całkowicie zakochałam się w Krainie Lodu. Nie jest to świąteczny film, ale zimowy i bardzo przyjemny.


8. Makowiec czy sernik?
Najbardziej lubię ciasta kremowe, dlatego nie wybiorę żadnego spośród makowca i sernika.

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?
Tak! ♥



10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
Wydaje mi się, że większość osób odpowie, że woli Wigilię, a ja chyba wolę kolejny dzień. A wszystko dlatego, że w Wigilię jeszcze wiele osób pracuje, wszyscy biegają by wyrobić się z przygotowaniami, a atmosfera jest napięta, bo trzeba ulepić tysiąc pierogów. Na pierwszy i drugi dzień świąt wszystko jest już przygotowane, można ze świętować ze spokojem. ;)

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?
Kiedyś lubiłam jak najbardziej kolorowe lampki, bombki i wszystko! A teraz głownie białe, ale podobają mi się także kolorowe, tylko że jednolite. Jednak to właśnie białe lampki wiszą u mnie w pokoju przez cały rok. ;)


Christmas tag kończy się na tym pytaniu, ale chciałabym dodać coś o świątecznej piosence. Od lat słucham namiętnie Feliz Navidad w wykonaniu Michaela Buble, ale ostatnio usłyszałam nową piosenkę zespołu Lemon - Grudniowy i bardzo przypadła mi do gustu. Zarówno Lemon jak i Michael Buble nagrali całe świąteczne płyty, polecam przesłuchać. A poniżej moje dwie ulubione piosenki. Wesołych świąt! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz