14 grudnia 2015

Pomysł na uniwersalny prezent!


Przedstawiałam już swoje pomysły na prezenty dla facetów oraz prezenty dla kobiet, a dzisiaj zaprezentuję pomysły dla osoby dowolnej płci. Co nie znaczy, że każdy z tych prezentów będzie pasował dla każdego. Obdarowujący musi wiedzieć co lubi osoba, której daje prezent i to pod nią dopasować swój zakup. Mimo to pomysły przedstawione poniżej mam nadzieję, że kogoś zainspirują.

1. Książka
To najbardziej oczywisty pomysł na prezent. I najbardziej uniwersalny, nie trzeba wiele tłumaczyć.

2. Gra planszowa
Gry planszowe nie muszą być nudne! Pisałam o tym tu i polecałam konkretne tytuły tu. Może właśnie w tym roku sprezentujesz komuś fajną grę i wprosisz się na wielogodzinną rozgrywkę?

3. Puzzle
Nie każdy jest fanem, ale nie tylko kolekcjoner i wielki miłośnik może mieć ochotę  na ułożenie jakiegoś ładnego obrazka.

4. Fajne kapcie
Nigdy nie miałam takich dużych kapci z jakąś zwierzęcą mordką, albo wielkimi łapami yeti. Zawsze bardzo mi się podobały i chociaż nie są może wielce praktyczne są cieplutkie i zabawne. Nie każdemu taki prezent będzie jednak pasował, musisz wiedzieć, czy obdarowany ma poczucie humoru.

5. Bony do sklepów
Wiem, że nie każdy lubi taki prezent, bo czują, że ktoś się nie postarał. Jednak wiele osób uważa, że to dużo lepsze od dostania kolejnej rzeczy, która im się nie podoba.

6. Odłożone pieniądze na spełnienie marzenia
Jeśli nie bon to można dla bliskiej osoby dać pieniądze, ale na konkretny cel. Pieniądze na zrealizowanie czegoś, o czym ta osoba mówi już od dawna. Może to być tatuaż, jakiś wyjazd lub większy zakup. W miarę możliwości możemy dołożyć swoją cegiełkę. Nie będzie to pomysł nietrafiony, jeśli tylko dobrze znamy tę osobę i wiemy, że pragnie osiągnąć swój cel.

7. Polaroid
Sama marzę o czymś takim! Polaroidy wróciły do łask. Dzięki tym aparatom możemy natychmiast zobaczyć zrobione zdjęcie. Myślę, że wiele osób ucieszy taki prezent.

8. Wirtualna adopcja zwierzęcia
Jako, że zwierzę nie jest świetnym pomysłem na prezent można pomyśleć o adopcji wirtualnej. Zwłaszcza jeśli wiemy, że dana osoba wpiera jakąś fundację lub działa na rzecz czegoś. Możemy w jej imieniu opłacić np. wyżywienie jakiegoś pieska w schronisku, albo ochronę zagrożonego gatunku. Osoby tym zainteresowane z pewnością docenią taki gest.


To już wszystkie pomysły na dziś. Zobacz koniecznie poprzednie wpisy prezenty dla facetów i prezenty dla kobiet oraz wpadnij na mojego facebooka i google+!

3 komentarze:

  1. Dobre pomysły i super kapcie *.*
    Standardowo zapraszam do siebie :)
    http://fashionronni.blogspot.com/2015/12/5-dni-do-swiat.html
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie już samo wręczanie prezentów jest świetną sprawą i ja muszę przyznać, że właśnie lubię również o tych rzeczach czytać. Zdecydowanie polecam każdemu zapoznanie się z wpisem https://zamowprezent.pl/jak-wybrac-idealny-prezent gdyż w nim opisano jak wybrać prezent idealny.

    OdpowiedzUsuń