07 grudnia 2015

Pomysł na prezent dla NIEGO

Święta już tuż tuż i na pewno macie kogoś kogo chcielibyście obdarować prezentem. Dzisiaj przedstawię swoje propozycje na prezent dla chłopaka. Wiadomo, że nie wszystkie prezenty są uniwersalne, ale to ty powinieneś wiedzieć, co będzie pasować twojemu znajomemu.

1. Gra komputerowa
To chyba najpowszechniejszy prezent, który sprawdza się od lat. Zawsze jest jakaś nowa gierka, która można chłopakowi sprezentować. Czy to nowe GTA, Wiedźmin, czy inne Diablo - zawsze zostanie przyjęta z otwartymi rękami. Uwaga: taki prezent może spowodować wielodniowe osłabienie w kontaktach osobistych!


2. Zabawny krawat lub marynarka
Śmieszne krawaty można znaleźć już prawie wszędzie. Jest to fajny gadżet na jakąś niezobowiązującą imprezę. Podobnie z marynarką, chociaż to zdecydowanie większy wydatek. Wydaje mi się, że nie każdemu taka marynarka czy krawat przypadnie do gustu, ale sam musisz wiedzieć, jakie poczucie humoru ma osoba, której taki prezent chcesz dać. Krawat może być też oczywiście w wersji stonowanej w prezencie dla taty. No chyba, że twój ojciec jest bardzo młody duchem. ;)


3. Koszulka
Podobny pomysł jak wyżej, ale na pewno mniej kontrowersyjny. Tym bardziej, że koszulki mogą być bardzo różne i zawsze można wybrać coś, co trafi w gust obdarowywanego. Faceci raczej nie obrażą się za kolejną fajną koszulkę, bo zazwyczaj nie cierpią na ich nadmiar.


4. Trymer/golarka
Nie trzeba tu raczej wiele tłumaczyć. Dobra golarka lub fajny trymer (a może 2w1?) to coś, co przyda się każdemu facetowi. Zwłaszcza w dobie mody na zadbaną brodę. Więc jeśli wiesz, że osoba, której chcesz coś sprezentować jeszcze nie posiada takiego urządzenia to możesz się nad nim zastanowić.

 

5. Nóż
Nie wiem, czy ten pomysł nie wyda się dziwny, ale uważam, że nie tylko pasjonaci noży i survivalowych klimatów ucieszyliby się z takiego prezentu. Chyba każdy facet ma takie zapędy do posiadania jakiegoś fajnego noża. Może to być scyzoryk, nóż bojowy lub typowy do rzucania. Mój chłopak, który jest akurat kolekcjonerem bardzo ucieszył się z zestawu do rzucania. ;)

 

To tyle jeśli chodzi o moje propozycje prezentów dla facetów. Niedługo pojawią się prezenty dla kobiet, a także propozycje na coś uniwersalnego. Zapraszam także na mojego facebooka i google+!

9 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o prezenty dla facetów to wbrew pozorom wybranie czegoś rozsądnego również może być dość ciężkie. Na szczęście ja bardzo lubię zamawiać oryginalne gadżety z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego które mój mąż po prostu uwielbia. Zawsze patrzę na niego jak otwiera prezent i w sumie cieszy się jak małe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ciekawych propozycji, jednak to trzeba trafić w gusta. Mój chłopak akurat lubi ładne ciuchy dlatego planuję dla niego zamówić buty z https://butymodne.pl/ . Wiem jaki są w jego guście, więc na pewno to będzie trafiony prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej wybór prezentów dla faceta jest chyba łatwiejszy i moim zdaniem ja bym sobie prezent znalazł w kilka chwil. W sumie dla kobiet prezenty zawsze zamawiam w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet i nie kojarzę sytuacji abym nie znalazł tego co mi się podobało. Myślę, że samo wręczanie prezentów jest bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całą pewnością takie prezenty są na pewno bardzo fajnym rozwiązaniem i ja również jestem zdania, że kiedy mamy możliwość to warto jest również wiedzieć co sprawić dziadkowi w prezencie. Polecam od razu zapoznanie się z wpisem https://webapper.pl/pomysly-na-prezenty-dla-dziadka/ gdyż ta kwestia została świetnie tam opisana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak chodzi o mnie to ja najbardziej lubię kupować prezenty praktyczne - takie, które się drugiemu przydadzą. Chociażby teraz planuję sprawdzić sobie, jakie oferty ma sklep z butami męskimi butomania.pl bo chciałabym kupić mojemu facetowi na urodziny nowe sportowe buty. Z tego co mi wiadomo mają oni naprawdę dobre, także jestem ciekawa co tam znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdźcie sobie jeszcze tę stronkę https://www.bron.pl/obrona , oferują oni szeroki wybór produktów klasy wojskowej, które są idealnym prezentem dla każdego mężczyzny. Od sprzętu taktycznego po odzież outdoorową, mają coś, co zaspokoi potrzeby każdego mężczyzny. Produkty te zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej trwałości i wydajności, dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twój prezent będzie trwały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że wybór takiego prezentu powinien być jednak indywidualny. Jeżeli chodzi o mojego męża to myślę, że jemu przydałby się taki trymer barberski . Jak sądzicie, czy taki prezent będzie trafiony?

    OdpowiedzUsuń