10 grudnia 2015

Pomysł na prezent DLA NIEJ

Były już propozycje na prezent dla faceta, a teraz czas na kobiety. Poniżej przedstawię moje propozycje na prezent dla niej, zapraszam!

 1. Świeczki, świeczniki, lampiony
Wiem, że nie jestem jedyną kobietą, która lubi takie „pierdoły”. Świeczki niesamowicie umilają życie i są przyjemne dla oka. W dodatku są dostępne w tak wielu zapachach, kolorach i kształtach, że mogłabym być nimi obdarowywana do końca życia i wciąż by mi się nie znudziło. Obecnie planuję sobie zakupić duży lampion, bo moja kolekcja małych świeczników mi nie wystarczy. ;) Jeśli kompletnie nie wiesz co kupić dla dziewczyny postaw na pewniaka i kup ładny lampion i świeczki!

  

2. Kolorowanki antystresowe (kolorowanki „dla dorosłych”)
Nie sądzę, że to prezent tylko dla kobiet, ale do tej pory żadnego chłopaka z taką kolorowanką nie widziałam. ;) Jak już pisałam, ostatnio jest to wielkim hitem, dlatego nie ma co się długo zastanawiać - spodoba się to wielu osobom, i to nie tylko młodym.


3. Subskrypcja/pakiet beGlossy lub Shinybox
Pisałam ostatnio tutaj swoje rozważania, czy warto w to w ogóle inwestować. Jednak prezentów tak się nie przelicza, a jak już wspominałam takie pudełko potrafi sprawić wiele przyjemności. Na pewno nie pogardziłabym Shinybox'em lub beGlossy, gdybym dostała je w prezencie.
Można też pomyśleć o wersji dla panów na święta, ale sądzę, że większość mężczyzn wolałaby dostać jednak coś innego. Jeśli chcemy kupić panom kosmetyki - lepiej same skomponujmy dla nich zestaw.


4. Tangle Teezer (szczotka do włosów) i Invisibobble (gumki sprężynki)
To pomysł na prezent zarówno dla młodszych jak i starszych dziewczyn, wszystkie powinny być zadowolone z takiego prezentu. Nie będę rozwodzić się nad tym, jaka to niby rewelacyjna szczotka i fantastyczne gumki do włosów - o tym huczał już cały internet. Powiem jedynie, że i szczotka i takie sprężynkowe gumki bardzo dobrze mi się sprawdzają i przyjemnie się ich używa. Używam ich codziennie od kilku miesięcy, ale nie wiem, czy moje życie stało się lepsze. ;) Z pewnością jednak nie szkodzą moim włosom i są ciekawe wizualnie. W obu przypadkach można szukać tańszych odpowiedników, nie zawsze jednak będą tak samo dobre.


5. Szpilki
To może wydawać się zabawnym pomysłem i wiem, że na pewno nie każdemu się spodoba. Mimo wszystko ja widzę to nawet w formie wspólnych zakupów (w przypadku gdy to prezent np. od chłopaka, mamy lub przyjaciółki). Żeby sytuacja nie była niezręczna, bo nie każdy będzie czuł się dobrze słysząc „wybierz coś, ja zapłacę”, można ofiarować bon zakupowy z informacją, że fajnie by było, gdyby ta osoba przeznaczyła go właśnie na to. Szpilki to klasyka, którą chce mieć każda dziewczyna. I to w wielu, wielu kolorach i fasonach. W dodatku takie buty podobają się mężczyznom, dlatego jeśli panowie zaproponują wspólne zakupy mogą wybrać dziewczynie takie buty, które im się najbardziej spodobają. A żeby nie przedłużać znienawidzonych przez panów zakupów to fajnie mieć właśnie taki bon, który jest przecież do konkretnego sklepu. ;)
Tyle ode mnie jeśli chodzi o propozycje prezentów dla pań. Zapraszam do poprzedniego wpisu - pomysły na prezent dla niego. Oraz przypominam, że wkrótce pojawi się jeszcze jeden wpis - uniwersalne prezenty dla każdego. Zapraszam także do śledzenia mojego facebooka i google+!

4 komentarze:

  1. Kamila Szukiewicz26 września 2018 10:03

    Bardzo fajne propozycje jeśli chodzi o prezenty dla niej, lecz ja już to wszystko przerabiałem. teraz już nie mam jak kiedyś problemu ze znalezieniem odpowiedniego prezentu. Zawsze na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej znajduję jakiś oryginalny gadżet i dzięki niemu mam pewność, że prezent dla dziewczyny będzie udany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat w moim przypadku jak facet kupuje mi prezent to ja jestem zadowolona ze wszystkiego. Ja mu również niedawno sprawiłam prezent i kupiłam fajne akcesoria do whiskey https://forhim.pl/73-akcesoria-do-whisky które doskonale sprawdzają się jako oryginalny upominek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że wybór prezentu dla kobiety nie jest taki ciężki i ja zapewne bym sobie szybko poradziła z takim zadaniem. Jeszcze niedawno wybierałam prezent dla mojego dziadka w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka i jestem przekonana, że właśnie to co kupiłam jest bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń