04 września 2015

PolskiBus - #20 Coś fajnego!

To nie jest wpis sponsorowany, chciałam jedynie powiedzieć o firmie, z którą mam dobre doświadczenia. Zaznaczę od razu, że z PolskiegoBusa korzystam okazjonalnie. Nie jestem osobą, która jeździ nim regularnie np. z miejsca studiowania do rodzinnej miejscowości. 

Do tej pory korzystałam z PolskiegoBusa już kilkukrotnie i za każdym razem jego usługa spełniała moje oczekiwania. Co więcej korzystałam z biletów zniżkowych, dzięki którym mogłam za bardzo niską cenę, dosłownie paru złotych, pojechać w różne miasta Polski. 

Nie wiem od czego to zależy, ale na niektórych trasach dostawałam także jakiś drobny deser. Zdarzyło mi się nawet, że w drodze do Krakowa dostałam bułkę, sok, herbatniki i lody. A to wszystko w cenie biletu, za który płaciłam 5 zł! Nie wiem na jakiej zasadzie jest to opłacalne dla firmy, ale sama się cieszę, że mogę korzystać z takich okazji. 


PolskiBus często na swojej stronie na facebooku ogłasza promocje na różne trasy. Kolejny raz powtarzam, że mój wpis nie jest reklamą, ale osobiście polecam śledzić tę stronę by móc wyskoczyć sobie nawet na jeden dzień do innego miasta. Dla mnie to duża przyjemność.

Słyszałam co prawda o niezadowolonych klientach i pewnie PolskiBus popełnia czasem błędy. Ale z mojego doświadczenia piszę - nie mam mu nic do zarzucenia. ;)

Artykuł niesponsorowany.

Zapraszam także do wpisu na temat moich doświadczeń z Allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz