28 sierpnia 2015

Jakdojade.pl - #19 Coś fajnego!

Dzisiaj muszę polecić coś bardzo banalnego - stronkę, którą zapewne już wszyscy znają. Jakdojade.pl to serwis wyszukujący połączenia komunikacyjne. I jest w tym niezawodny!

Dla mnie jakdojade.pl działa świetnie. Szybko mogę sprawdzić jak gdzieś dojechać, ale także sprawdzić, ile zajmie mi podróż i o której powinnam wyjść z domu. W dodatku mogę wpisać dokładny adres, a strona pokaże mi mniej więcej w jakiej odległości od przystanku znajduje się to miejsce. Niestety nie wszystkie ulice można znaleźć (trzeba też uważać, bo strona może nam zaznaczyć inną ulicę). Fantastyczne jest też to, że ta strona działa nie tylko w konkretnym mieście, ale także w okolicy - można więc sprawdzić jak dojechać na przedmieścia. A czasem nawet można sprawdzić przejazd z miasta do miasta!

Wiem, że jakdojade.pl nie zawsze pokazuje mi najdoskonalsze połączenie. Czasami ma problem z przesiadkami i zamiast przejść na inny przystanek każe mi jechać jakimś objazdem. Wiem to ponieważ od lat poruszam się po Warszawie i znam czasem wygodniejszy sposób dojazdu. Mimo to w 98% przejazdów sprawdza się doskonale. W dodatku można wybrać też opcję bez przesiadkową, jeśli jest możliwa, albo wybrać np. tylko tramwaje lub same autobusy. Małym minusikiem ode mnie jest też to, że według tego serwisu kilometr idzie się aż 20 minut. To duża przesada.

Jakdojade.pl jest niezastąpioną stroną dla osób, które są nowe w danym mieście. Myślę, że każdy powinien się z nią zapoznać. Polecam zwłaszcza studentom wyjeżdżającym do innego miasta. ;) Ale przydaje się także na wyjazdach turystycznych. Korzystałam z jakdojade.pl w Trójmieście, a niedługo skorzystam w Krakowie. Wystarczy dostęp do internetu w telefonie by zawsze móc sprawdzić, jak gdzieś dojechać. Serwis ma też swoją aplikację mobilną, z której co prawda nie korzystam, ale warto to sprawdzić.

Używam jakdojade.pl w wielu sytuacjach. Czy to sprawdzenia nieznanej dla mnie lokalizacji, sprawdzenia godziny wyjścia albo poznania jakichś zmian w kursowaniu autobusów w Warszawie (bo jakdojade.pl bardzo szybko je uwzględnia!) czy w czasie wypadów do jakiegoś nieznanego mi miasta. Więc jak tylko się gdzieś wybierasz - sprawdź, czy to miasto ma jakdojade.pl. :)

Artykuł niesponsorowany. 

Wpadaj na mojego facebooka i google+!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz