07 września 2015

Kocham kozy ma pół roku! (DUŻO LINKÓW)

Nic wielkiego się w moim życiu nie zmieniło, blog nie zawojował świata. A ostatnio zamiast więcej czasu mam go mniej. I niestety nie zrobiłam tego co chciałam zrobić, a wiele wpisów czeka na dopracowanie. Spróbuję to jednak nadrobić, a teraz zaprezentuję zestawienie najpopularniejszych wpisów tego półrocza. Zapraszam!

Niekwestionowany numer 1:

Dlaczego nie boję się kupować na Allegro (chociaż nie zawsze lubię)?

 

Kolejne dwa miejsca zajął Woodstock:

BRUDstock? Cala prawda o WOODSTOCKU! #lovewoodstock

 

Jak przeżyć Woodstock za 150 zł? #lovewoodstock

 

Numer 4 to spokojny, zupełnie nieplanowany wpis:

Gdy spędzasz weekend na wsi...

 

Miejsce w piątce zamyka jeden z moich pierwszych wpisów: 

Szepty "Żywych trupów" (słuchowisko) - #2 Coś fajnego!



Wyróżnienie należą się dla jeszcze dwóch wpisów, które deptały pierwszej piątce po piętach! Co mnie cieszy to także wpisy z Coś fajnego:

Shameless - #5 Coś fajnego!
DIE UNDERWOOD - #14 Coś fajnego! (DUŻO ZDJĘĆ I MUZYKI)


Chciałabym w najbliższym czasie zrobić też przegląd tekstów, które nie zyskały takiej popularności na jaką, według mnie, zasługują. To będzie oczywiście czysto subiektywne. Zbiorę te wpisy, które uważam za szczególnie godne polecenia. Dziękuję za pierwsze pół roku. Pamiętaj, żeby wejść też na mojego facebooka i google+!

Zdjęcie pochodzi z www.freeimages.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz