22 sierpnia 2015

Urlop, WAKACJE - #18 Coś fajnego!

Pisałam już, że lato jest fajne i podróże są super, a dziś napiszę kolejną oczywistą rzecz. I chociaż lato powoli dobiega końca, a szkoła zaczyna się już niedługo - planuję jeszcze małą wycieczkę.

Planowałam ich nawet więcej, ale oczywiście nie mam możliwości na wszystkie pojechać. Mimo to, odpoczynek jest świetny. Zrób to dla siebie i jedź na urlop. Nawet jeżeli mają to być tylko dwa dni w niedalekiej okolicy. Ale to już mówiłam i nie chcę się powtarzać.

W wakacjach coś jeszcze jest fajnego. Chociaż wiem, że dla ludzi pracujących nie ma to za bardzo znaczenia, że jest jakiś okres wakacyjny. Ale ja odczuwam mimo wszystko, że wakacje są jakieś inne. Nie wszyscy ludzie są takimi robotami jak zazwyczaj. Za to po pracy spacerują lub idą na rower. Atmosfera jest po postu inna. To oczywiście moje prywatne odczucia.

Dla każdego ważne jest by nie nastawiać czasem budzika i nie mieć tego dnia żadnych obowiązków. I nie ważne czy się uczysz, czy pracujesz - sam weekend nie wystarczy. Mam nadzieję, że będę miała co napisać po powrocie, chociaż to tylko 3 dni. To nie ważne. Liczy się moja radość i podekscytowanie wyjazdem. Oraz to, że w końcu odpocznę i spędzę parę chwil ze znajomymi bez myślenia o tym, że trzeba wracać zaraz do domu. Zrób to także dla siebie - odpocznij w wakacje.

Zdjęcia pochodzą z www.freeimages.com.

3 komentarze:

  1. Każdy "odpoczynek", szczególnie z właściwymi ludźmi ma w sobie swoją magię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczynek jak najbardziej wskazany! Następnym razem zapraszam do Kruszwicy! Na pewno Ci się tu spodoba.

    OdpowiedzUsuń