30 maja 2015

Herbata - #10 Coś fajnego!

Herbata jest magiczna, nie wiem czy wiesz. Zalewamy jakąś trawę, ziółka, ziele, a to jeszcze ma jakiś smak! I to często bardzo dobry! Różnorodność herbat i ziół, dodatki, syropy, owoce - to wszystko powoduje, że herbata jest dla każdego. Podejrzewam, że przez cały rok można by każdego dnia pić coś innego. :)

Herbata super pasuje do picia przy pracy, ale także w chwili odpoczynku, przy spotkaniu na ploteczki. Przez to, że istnieje także mrożona herbata, idealnie nadaje się ona także na letnie dni, a nie tylko mroźne wieczory. Różne zioła pomagają także ukoić nerwy, więc picie takich naparów ma same plusy!

Od dawna prawie nie w ogóle nie piję czarnej herbaty, rzadko sięgam także po owocowe. Chociaż lubię herbatę zieloną z grejpfrutem lub cytryną. Często piję także czerwoną herbatę, albo jakieś zioła, rumianek, melisa itp. Nie jestem specem od herbaty i często tego żałuję. Niestety takie prawdziwe, sypane mieszkanki herbat są dość drogie. Ale nawet w zwykłych marketach można znaleźć jakieś cuda. Moim ostatnim hitem jest pokrzywa z trawą cytrynową. Nie wiedziałam, że to będzie tak smakować!

Ciekawym eksperymentem według mnie są te wszystkie słodkie herbatki o smaku ciastek, muffinków lub karmelu. Co prawda, w tych, które próbowałam zapach był dużo fajniejszy od smaku. Tak czy inaczej, herbata jest cudowna! ♥




 Zdjęcia pochodzą z www.freeimages.com.

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam herbatę:) Najbardziej chyba earl greya, ostatnio zaczęłam pić także zieloną.

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt herbata jest dobra na każdą okazję, na ciepło, na zimno. Moje ostatnie odkrycie to herbatka imbirowa z miodem. Polecam dla tych co lubią ostrzejsze smaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za imbirową nie przepadam, ale to właśnie takie genialne w herbacie, że każdy może znaleźć idealny dla siebie smak! :)

      Usuń
  3. Herbatka dobra rzecz, zwłaszcza w zimowe wieczory, choć ja osobiście jestem fanką kawy we wszystkich możliwych wersjach ;)

    OdpowiedzUsuń